Friday 26 April 2013

Sekolah Menengah Kebangsaan Lambor Kiri (2006-2010)


sekolah ini tak la jauh sgt, naik kereta ade la dalam 5minit je, kalau naik basikal (kenderaan aku ke sekolah) dalam 20-15minit je kalau kayuh laju ><'''
*
*
*
*
dari tingkatan 1 sampai tingkatan 3 aku berada dalam kelas yang ade matapelajaran khas (bahasa arab)
#ade 4 kelas, 2 kelas ada arab & dua kelas lagi takde arab (biasa)
*
*
*
*
masuk tingkatan 4 pulak, aku di masukkan ke dalam kelas sains. mula2 aku nak apply masuk kelas sastera tp disebabkan byk pulak step2 nye nak keluar dari kelas tu aku stay la kelas tu hingga akhirnya (SPM-tingakatan 5-)
#ada 4 jenis aliran sains tulen, perakaunan+ekonomi+addmaths, sastera+perdagangan,MPV(pertanian)
*
*
*
*
#nama rakan sekelas 3Khas1 (2008)
1. zalikha
2. nur fazirah
3. nurul atiqah
4. mainisa nursyakirah
5. rogayah
6. nurul fatin amira
7. puteri nurafizah
8. siti mariam
9.  nur salmi
10. nurul akma
11. nur fadhillah
12. nurul khanisah
13. nurul fatin
14. siti zubaidah
15. suziana
16. muhammad taufiq
17. muhammad ikhwanul syafiq
18. muhammad nor syazwan
19. muhammad najmi
20. muhammad azim aminuddin
21. nor fazliana hasnin
22. norliza
23. muhammad ikram ridzuan
24. nurul syakirah (keluar masa awal tahun)
*
*
*
*
#senarai kawan2 5Sains
1. Nurul Fatin Amira
2. Nurul Fatin
3. Rogayah
4. Nurul Atiqah
5. Nurul Khanisah
6. Intan Faziera
7. Mainisa Nur Syakirah
8. Nurul Najihah Izwani
9. Nur Fadhillah

No comments:

Post a Comment