Friday 26 April 2013

Sekolah Kebangsaan Lambor Kiri (2000-2005)


sekolah rendah aku
*
sekolah kampung je
#setiap darjah ade 1 kelas je
*
*
*
*
biasa je, tapi menyimpan pelbagai memori kepada aku
*
*
*
*
semasa aku darjah 3, aku dilantik menjadi pengawas pusat sumber sekolah
#kena pakai tudung pink!
*
*
*
*
*
*
start tahun 4 aku dilantik untuk jadi pengawas sekolah bersama 5 orang lagi kawan sekelas aku
#muhammad nor syazwan, amirul azmir, fahmi azizol, nurul farahin nasyima & nur hazwani
#kena pakai tudung biru, baju putih, kain biru, kasut hitam
*
*
*
*
*
*
tahun 5, nurul farahin nasyima pindah sekolah :(
#beberapa org pengawas dilantik lagi dari dalam kelas tu -lupa siapa-
#kena pakai tudung biru, baju biru, kain biru, kain biru, kasut hitam
*
*
*
*
tahun 6 (UPSR) yang pasti memang ramai pengawas yang dilantik dalam kelas tu,
hampir 12 org kut? O.o
aku pun dah lupa

#nama kawan2 sekelas tahun 6 2005
1. ahmad nawi
2. amirul azmir
3. azna
4. azni
5. durrani
6. ezza azlanizam
7. fahmi azizol
8. fazlinda
9. husna syakirah
10. intan shahira
11. mainisa nur syakira
12. maisyira nur azura
13. maizira nur zulfati
14. muhammad nor syazwan
15. muhammad nur ikram
16. nor azmie
17. nor azmil
18. norazirah
19. nor fazliana hasnin
20. nur hazwani
21. nurul atiqah
22. nurul mastika
23. suhaida
24. yong nur atira
25. zulfiqqeri
26. rabi'atul hazwani
27. maslinda aini
28. mustafa aizat
29. puteri nurhafizah
30. siti mariam
31. muhammad amirul
32. noor radzniza  
33. faezuan
34. nor juni hazirah
35. 

=maslinda aini & mustafa aizat dan azna & azni adalah kembar ^^

No comments:

Post a Comment